دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 5 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
گزارش ویژه یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۹:۲۴:۵۶

در ٣ ماه نخست امسال
حجم سوزاندن گازهای مشعل در پارس جنوبی کاهش یافت

باشگاه خبری فراساحل: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: حجم سوزاندن گازهای مشعل در پارس جنوبی در سه ماه نخست امسال به ٤,٥ میلیون مترمکعب در هفته رسیده است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، مهدی یوسفی در سخنرانی نماز جمعه عسلویه، با اشاره به دغدغه اشتغال نیروهای بومی در منطقه گفت: با هماهنگیهای صورت گرفته با نیروهای مستقر در منطقه توانستیم ٣٧ هزار نفر از جوانان عسلویه را در صنایع به صورت قراردادی جذب کنیم که این رقم ٢ سال پیش تنها سه مورد بود.


وی با بیان اینکه در ٢ سال گذشته، ٢٦٠ نفر از نیروهای بومی شهرستان عسلویه جذب صنایع مستقر در منطقه شده‌اند، اظهارکرد: توانسته‌ایم فراتر از مصوبه ٥٠ درصدی جذب نیروهای بومی در این منطقه عمل کنیم که این روند امسال نیز تداوم خواهد داشت. مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تصریح کرد: در ٢ سال گذشته حجم سوزاندن گازهای مشعل فازهای یک تا ١٠ پارس جنوبی از هفتگی ٥٦ میلیون مترمکعب در سال ٨٧ به ٤,٥ میلیون مترمکعب در هفته، طی سه ماه نخست سال ٩٥ رسیده است. وی تصریح کرد: به منظور رفع دغدغه‌های موجود با هماهنگی به عمل آورده میان مجتمع گازی پارس جنوبی و محیط زیست استان بوشهر در حال تدوین برنامه جامع کنترل پسماند صنعتی هستیم که با اجرایی شدن این مهم در آینده‌ای نزدیک، گام‌های مهمتری برای کمک از محیط زیست منطقه برداشته می‌شود.


یوسفی توسعه فضای سبز در منطقه ویژه پارس را از دیگر از اولویت‌های ٢ سال گذشته صنعت نفت در این منطقه برشمرد و گفت: توسعه ١٧٠ هکتاری فضای سبز منطقه ویژه پارس در ٢ سال پیش در مقایسه با توسعه ٧٣٠ هکتاری فضای سبز از بدو تاسیس منطقه تا سال ٩٢ نشان از عزم جدی و توجه والای صنعت نفت به توسعه فضای سبز در کنار توجه به توسعه صنایع در ٢ سال اخیر دارد. وی با اشاره به برنامه بلندمدت پنجساله برای کمک به توسعه فضای سبز اظهارکرد: انتظار داریم با تحقق این هدف شاهد یک منطقه سبز در کنار صنایع بزرگ نفت، گاز و پتروشیمی باشیم.



  کد خبر : 1816
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :